2009. szeptember 7., hétfő

2009, Szürreál-föld, Budapest - A terrorista lebukása (tragikomédia)

A Hősök terénél lakom, egy mellékutca végén, majdnem a Dózsán. Jövök haza vásárlásból, 2 szatyorral és egy hátizsákkal, vagyis kimerítem a gyanús viselkedés fogalmát.

A mellékutcák lezárva, hogy a buzik gondtalanul mutogathassák magukat, minden sarkon 5-10 rohamrendor.
Ház előtti utolsó sarkon "megcsípnek".

 

Rendőr: Álljon meg legyen szíves!
Én: Parancsoljon.
R: Ugye tudja miért állítottam meg?
É: Nem
R: Belenézhetünk a szatyrába?
É: Tessék...
R: Mi a célja ezekkel a tojásokkal? (Ekkor vettem észre a szatyor tetején kikandikáló 10 db tojást. Úristen, hát ennyire kezdő vagyok. Megbuktam.)
É: Megenném.
R: Tudja, nem szeretjük, ha tojásokkal vagy zöldségekkel mászkálnak az emberek az utcán(!) ilyen eseményekkor, mert sok a rendbontó, akik ezekkel zavarják meg a békés felvonulásokat.
É: Nem pazarolnék tojást a BUZIKRA. Van nálam kaszinótojás is, meg darált hús, ketchup, oszibarack lekvár. Ezek engedélyköteles dolgok ilyenkor? Megsértettem a törvényt?
R: Ne vicceljen.
É: Maga viccel.
R: Személyit kérek, kérem ürítse a zsebeit a rendőrautó motorháztetejére, van-e magánál kés, tű, blablabla

 

Legalább elkísértek utána a kapuig (10m).

Közben megkérdeztem, hogy kapnak-e veszélyességi pótlékot akkor, ha hátat kell fordítaniuk a felvonulóknak, mert épp gyanús, a felvonulás "nyugalmát" veszélyeztető, gyanús személyeket kell kiszorítaniuk, de erre már nem válaszoltak.


Tudom, nem vagyok felelős állampolgár, amiért ilyen intoleránsan kimegyek szombaton vásárolni, amikor önkéntes kijárási tilalmat kéne tartanom, mert pár degenerált a környéken mutogatja a génhibáját...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése