2009. december 19., szombat

Újabb politikai fogoly hagyhatta el a börtönt

Két hónapos fogva tartás után, ügyvédi fellebbezésnek köszönhetően újabb politikai fogoly hagyhatta el a börtönt. A Szent Korona Rádió munkatársa mától házi őrizetben várja a hatalom bizonyítékait.
Mint ismeretes, a "Magyarok Nyilai" elleni koncepciós eljárásban tizenhat honfitársunkat börtönözte be a hatalom. Négyüket április 8-án, egyiküket május 15-én, Budaházy Györgyöt június 17-én, hármukat július 14-én, kettejüket augusztus 14-én, egyiküket szeptember 2-án, hármukat október 13-án, a Szent Korona Rádió munkatársát pedig október 14-én.

Közülük eddig öt fogvatartottat engedtek ki, a többiek előzetes letartóztatását pedig újra és újra meghosszabbítják, miközben konkrét bizonyítékokat még nem tudtak ellenük felmutatni. Ráadásul a legszigorúbban őrzik őket, és erősen korlátozzák a családjukkal is a kapcsolatfelvételt.

A rádió munkatársát, a bebörtönzöttek közüli utolsó lányt a mai napon, ügyvédi fellebbezésnek köszönhetően engedték ki házi őrizetbe. Olyannyira hirtelen érte a szabadulás, hogy előző nap még szomorú szívvel írta meg a karácsonyi üdvözlőlapot szüleinek. Ő azonban már szeretteivel töltheti a szentestét.
Sajnos tizenegyen valószínűleg a karácsonyt is az előzetes letartóztatásban fogják tölteni.
(SZKR nyomán)

kuruc.info

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése